0
Košík je prázdný
0
    Akce Akce

    Často kladené otázky (FAQ)

    11.1.2022

    Odkud pochází repasované zboží? Co je to repas?

    Jedná se vždy o nejvyšší modelové řady jednotlivých výrobců, tzv. manažerské nebo profesionální zařízení. Produkty, které nabízíme svým zákazníkům, pochází převážně z operativních leasingů nadnárodních korporací. Všechna zařízení následně prochází profesionální repasí přímo u výrobce a u nás ještě vstupní a výstupní kontrolou, která zajišťuje maximální kvalitu a spolehlivost. Díky tomu, že nenakupujeme zboží od prostředníků, ale přímo od výrobce, jsme schopni nabídnout profesionální modelové řady za zlomek původní ceny.

    Jak zjistím, zda se jedná o nové, předváděcí nebo repasované zboží?

    Tato informace je uvedena vždy v detailu každého produktu. Navíc, pokud se zajímáte pouze o určitý typ zařízení, například předváděcí notebooky, pomocí parametrického filtru si můžete vyhledat pouze tento druh zboží. Podrobný popis typů zboží naleznete zde.

    Je klávesnice a operační systém v českém jazyce?

    Snažíme se, abychom našim zákazníkům nabízeli exkluzivní a zajímavé zboží, které jinde neseženou, proto se ve většině případů jedná o produkty určené pro zahraniční distribuci. Z toho důvodu nemusí být klávesnice originálně v českém jazyce. Než se ale produkt dostane k našim zákazníkům, opatřujeme cizojazyčné klávesnice profesionálními polepy v českém jazyce tak, aby konečný uživatel téměř nepoznal, že se původně o českou klávesnici nejednalo. Zároveň všechny produkty, které nabízíme, mají operační systém v českém jazyce.

    Jak zjistím, jaká záruka se vztahuje na mnou vybrané zboží?

    Primárně nabízíme zboží se zárukou 12 měsíců a 24 měsíců. Jaká záruka se vztahuje na konkrétní zboží lze vyčíst přímo v detailu vybraného produktu. Zároveň svým zákazníkům při nákupu zařízení nabízíme možnost prodloužit tuto záruku až na 36 měsíců.

    Chci zboží reklamovat, jak mám postupovat?

    Velmi nás mrzí, že se Vaším produktem stalo něco neočekávaného a je potřeba to vyřešit. Často bývá závada jen drobnost a můžeme Vám poradit po e-mailu nebo telefonu (viz stránka Kontakty) a Vy tak ušetříte drahocenný čas s odesíláním zboží k reklamaci. Pokud však je nutné zboží k nám poslat, prosím pečlivě jej zabalte, aby se při přepravě nemohlo poškodit. Podrobně nám popište, jak se daná závada projevuje – ideálně využijte tento reklamační formulář. Uděláme maximum, aby Vaše reklamace byla vyřízena co nejdříve.

    Chci odstoupit od kupní smlouvy / vrátit zboží. Jak a kdy to mohu udělat?

    Při nákupu zboží na dálku fyzickou osobou (na dokladu není uvedeno IČO) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V této lhůtě nám tedy musíte prokazatelným způsobem sdělit svůj záměr odstoupit od smlouvy – nejlépe nám zaslat zboží spolu s tímto formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy na adresu některé z našich poboček (seznam poboček naleznete na stránce Kontakty). Peníze Vám následně budou vráceny na Váš bankovní účet.

    Došel mi poškozený balík, co s tím?

    Příjemce by měl při převzetí zboží od přepravní služby provést kontrolu, zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození a obal je neporušený. V případě, že balík tyto znaky vykazuje, odpovídá příjemce za to, aby byly tyto skutečnosti oznámeny řidiči přepravní služby a uvedeny v písemném protokolu o převzetí v okamžiku doručení zásilky. Dojde-li ke zjištění této skutečnosti do třech pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce prostřednictvím reklamačního formuláře na tomto odkazu společnosti PPL nebo na této stránce společnosti DPD. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle platných obchodních podmínek PPL nebo obchodních podmínek DPD.

    Jsme Vám vždy připraveni odpovědět na jakýkoliv dotaz na telefonu, online chatu nebo osobně na jakékoliv naší pobočce - viz stránka Kontakty

    Odpovědi na případné další otázky můžete také najít v některém z článků na našem BLOGu.